طی مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار خراسان رضوی، از نشان رسمی پایتخت فرهنگ اسلامی – مشهد ۲۰۱۷ رونمایی شد.

نشان رسمی پایتخت فرهنگ اسلامی –  مشهد ۲۰۱۷ رونمایی شد

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای پایتخت فرهنگ اسلامی مشهد 2017، دکتر علی جنتی در این آیین که با حضور معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی، معاون سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور و تعدادی از مسوولان کشوری و استانی ، با سپاس از همت عالی همه دست اندرکاران برگزاری مسابقه انتخاب نشان پایتخت فرهنگ اسلامی، اظهار کرد: رویدادی با مشخصات مشهد 2017 نیازمند یک نشان مناسب بود و جا داشت که مسابقه ای در اندازه ملی برای آن برگزار شود.

وی با تشکر ویژه از هنرمند طراح نشان رسمی پایتخت فرهنگ اسلامی – مشهد 2017 به واسطه خلق یک اثر ماندگار هنری، تاکید کرد: این نشان پس از این در همه مکاتبات، آیین ها، تبلیغات و اطلاع رسانی های این رویداد در قالبی شاخص مورد استفاده قرار گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: استفاده از این نشان در آیین های عمومی و رسانه های جمعی که به طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند باید به گونه ای باشد که توجه اقشار مختلف مردم ایران و همچنین زائران خارجی را جلب کند و موجب آشنایی بیشتر و آمادگی آنان برای رویداد جهانی شود.

در ادامه این مراسم همچنین دکتر جنتی با اهدای لوح و هدایایی از رضا نبی زاده خالق نشان رسمی پایتخت فرهنگ اسلامی – مشهد 2017 و هفت هنرمند دیگر صاحب آثار برتر این مسابقه تجلیل کرد.

گفتنی است نشان رسمی مشهد 2017 از میان 2000 اثر رسیده به دبیرخانه مسابقه رسمی مشهد 2017 انتخاب و رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.